29 May 2015

2015 lembaran baru

Assalam semua..

Lama sudah rasanya aku tak ber blogging.  Dhiya amanda dah pun  masuk umur 5 tahun. Dian adelia pulak 1 year 9 months. Cepat betul masa berlalu. Rasa macam baru je arwah mama pergi tinggalkan kami. (Mood rindu)

Ok lembaran 2015 banyak nak di story. Bermula dengan episod aku dan hubby decided beli rumah kat sek 20 atas tangan makcik aku. So ,process loan rumah ambil masa 2 minggu je untuk approved.  Dengan rumah sewa di 1120 park avenue pulak contract tamat bulan feb 2015, kami terpaksa menumpang di rumah mertuaku kt klang. ( until now kami masih menumpang. khabarnya kami akan dapat kunci bulan 8 2015 in sha allah) doa2 . Barang2 rumah aku dulu aku letak kat umah papa di rawang

So business brooch aku berjalan dengan lancar alhamdulillah...  jumaat,ahad n isnin je aku niaga buat sementara waktu ni  sebab faktor jauh. Takut tak berbaloi nanti.

Nampak gayanya raya 2015 kami tak ada rumah so tak bole la gatal2 nak jemput korang datang raya umah aku.muahahah macam la ada orang baca blog aku yang sepi ni. So setakat ni dulu nyembang arini. Aku letih plus aku baru teringat yang aku ada blog (boleee???)

Nanti aku ada masa nak cerita plak pasal sekolah anak aku si dhiya amanda

Bye2 Assalam

No comments:

Post a Comment